Na 5,5 jaar aan het roer in Oldambt gaat Jurrie Nieboer ‘ontwethouderen’

Jurrie Nieboer (Partij vóór het Noorden) nam deze week na ruim vijf jaar afscheid van het wethouderschap in Oldambt. Het liefst was hij nog een periode doorgegaan, maar na een teleurstellende verkiezingsuitslag moest hij plaats maken voor CDA-wethouder Tim van Bostelen. Ondertussen heeft Nieboer de teleurstelling verwerkt, en blikt hij terug op een tijd waarin hij zich hard maakte voor de inwoners van Oldambt. Read More