Nieuw busstation in Stad feestelijk geopend: ‘Eigenlijk hadden we hier drie jaar eerder moeten staan’

‘Eigenlijk hadden we hier drie jaar geleden moeten staan’, zegt Bas ten Berge van ProRail. Maar het feest is er zaterdag niet minder om bij de opening van het nieuwe busstation in Groningen. Read More