De laatste vaste haringkraam in Stad verdwijnt, maar de komende weken gaan er nog flink wat harinkjes door de handen

Voor elke viskraam is het een jaarlijks moment om naartoe te leven: de onthulling van de Hollandse Nieuwe. Maar voor de laatste haringkar in de stad Groningen zonder wieltjes, heeft de introductie woensdag een bijsmaak. Het is na 41 jaar de laatste keer dat de vaste kraam hem serveert. Read More