Wie nog geen plannen voor het avondeten heeft, kan maandagavond aanschuiven voor een gratis diner op de Vismarkt in Stad. Daar heeft Navigators Studentenvereniging Groningen (NSG) een Vismarktdiner georganiseerd waar duizend mensen kunnen aanschuiven. Het idee erachter is om mensen met verschillende achtergronden samen te brengen en op die manier voor verbinding te zorgen. Read More