Meerdere mensen zijn onwel geworden tijdens de Marathon Groningen. Twee van hen zijn naar het ziekenhuis overgebracht. De Veiligheidsregio raadt mensen af om naar het gebied te komen in verband met de drukte en zodat hulpdiensten hun werk goed kunnen doen. Rond twee uur had de Veiligheidsregio de situatie onder controle. Read More