De provincie Groningen gaat vanaf nu jaarlijks de vlag hijsen tijdens Keti Koti. Daarmee sluit de provincie Groningen zich aan bij Drenthe en Zeeland, die dit al eerder deden. Met het besluit van Gedeputeerde Staten wordt Keti Koti een vast onderdeel van het provinciale vlagprotocol. Groningen is d…
Read More