Algemeen directeur Frank van Mosselveld van FC Groningen sluit een eventuele boycot van de halve finale van de play-offs tegen Ajax op dit moment niet uit. ‘Het verrast en overvalt ons. Dit is zo onrechtvaardig’, zegt hij, doelend op het besluit om FC Groningen-supporters donderdag in Volendam te weren. Read More